Podziel się wrażeniami!
hejka hejka
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować.
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem....
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam
Doradźcie.
Pozdrawiam i z góry dzięki.
podałem link do strony z dobrymi zdjęciami. gwarantuje Ci, że bardzo mało z tamtych prac zostało zrobionych przy użyciu obiektywu kitowego.
zapytaj krisa czy chodzi na śluby z kitem. no nieważne. dobry obiektyw to dobry obiektyw.
poza tym ująłem temat generalizując.
wratislavian napisał(a):
dobry obiektyw to dobry obiektyw.
wratislavian napisał(a):
poza tym ująłem temat generalizując.
podtrzymuje zdanie. kit służy do nauki. nie czepiaj się szczegółów i nie łap mnie za słówka bo taka dyskusja nie niesie, żadnej treści. nie sądziłem, że będe musiał tłumaczyć co oznacza dobry.
nie bez powodu większość z was już dawno temu zamieniła kita na coś lepszego...
czyli 16-80 CZ jest dobrym obiektywem? i według Ciebie Lajam 18-55 to też jest dobry obiektyw. podobne światło podobny zakres i 1600zł różnicy. to chyba raczej Twoje rozumowanie miesza dziewczynie w głowie...
dalszą dyskusje sugeruje prowadzić na pw bo ten offtopic zdaję się być nie potrzeby w tym temacie.
wratislavian napisał(a):
czyli 16-80 CZ jest dobrym obiektywem? i według Ciebie Lajam 18-55 to też jest dobry obiektyw. podobne światło podobny zakres i 1600zł różnicy.
Lajam napisał(a):
Więc zaznaczaj to kiedy udzielasz rad osobom początkującym. Występujesz z pozycji osoby "znającej się" i Twoja opinia może mieć istotny wpływ. Pamiętaj o tym bo za bardzo rozpędzasz się w tych generalizacjach.
wratislavian napisał(a):
to chyba raczej Twoje rozumowanie miesza dziewczynie w głowie...
wratislavian napisał(a):