Podziel się wrażeniami!
hejka hejka
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować.
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem....
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam
Doradźcie.
Pozdrawiam i z góry dzięki.
w takim razie:
a300 i 16-105.
2800zł powinno wyjść. co wy na to?
wratislavian napisał(a):
w takim razie:
a300 i 16-105.
2800zł powinno wyjść. co wy na to?
co tu dużo pisać. różnica jest spora. ergonomia, dynamika, szumy i wiele innych.
ale nic na siłę. jeżeli jest dla Ciebie za ciężka to nie ma sensu. fotografia powinna być przyjemnością.
w a380 jakość obrazu też jest wysoka,a to co dla Ciebie jest zaletą, dla mnie jest wadą ja wolę ciężkie i męskie
ale zastanów się czy może a300 nie będzie odpowiedniejsza. na allegro są nowe sztuki za około 1300zł a obiektyw o którym wspomniałem 16-105 jest bardzo fajny. wiele osób go chwiali, nieliczni tylko wskazują na pomniejsze wady. i ma dwa razy lepszy zoom od kita:)
albo a380 plus kit plus kit 55-200 SAM. chociaż tutaj przekroczysz już magiczną granice 2500zł
albo a300 18-70 i 55-200 http://www.allegro.pl/item909085665_apa ... szawa.html
mapasja napisał(a):
Tak więc słuchajcie.
(...)
no szok mówię Wam....chyba dostanę kręćka
hmm. dalej obstawiam przy a300 i 16-105.
ekstra zestaw na początek.
W uzupełnieniu:
9. A500 wykrywa uśmiech i robi "sam" zdjęcie w zależności od "mocy" uśmiechu...
Tadeusz napisał(a):
Czy Cię to przekonało w którąkolwiek stronę?
Jak zwykle decezję (po przespaniu się) będziesz musiała podjąć sama. Idź jeszcze raz do sklepu i prześpij się.
To już wszystko wiadomo :smileythumbsup:mapasja napisał(a):
p.s. czy pisałam, że 500tka to mi się nawet śniła? poważnie
mapasja napisał(a):