anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Doradźcie

profile.country.pl_PL.title
mapasja
Początkujący

Doradźcie

hejka hejka :c37
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować. :c3
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem.... :c18
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam :)
Doradźcie.

Pozdrawiam i z góry dzięki. :c20

123 ODPOW. 123
wratislavian
Początkujący

w takim razie:

a300 i 16-105.
2800zł powinno wyjść. co wy na to?

mapasja
Początkujący

wratislavian napisał(a):

w takim razie:

a300 i 16-105.
2800zł powinno wyjść. co wy na to?

Wy???
co ja na to raczej powinieneś spytać...
:smileymrgreen:

a ja na to-za drogo,nie stac mnie. :cry:
max 2,5 napisałam...
wolałabym taniej jeszcze, ale widzę, że nie bardzo sie da ...
proszę mi powiedzieć, jak duża jest różnica między 500 a np.380?albo między 500 a 330.
proszę napisać zalety 500-tki,tak ,żeby przekonały mnie, że jej rozmiar i ciężar to nie wada,ale zaleta ;)

wratislavian
Początkujący

co tu dużo pisać. różnica jest spora. ergonomia, dynamika, szumy i wiele innych.
ale nic na siłę. jeżeli jest dla Ciebie za ciężka to nie ma sensu. fotografia powinna być przyjemnością.
w a380 jakość obrazu też jest wysoka,a to co dla Ciebie jest zaletą, dla mnie jest wadą :) ja wolę ciężkie i męskie :)

ale zastanów się czy może a300 nie będzie odpowiedniejsza. na allegro są nowe sztuki za około 1300zł a obiektyw o którym wspomniałem 16-105 jest bardzo fajny. wiele osób go chwiali, nieliczni tylko wskazują na pomniejsze wady. i ma dwa razy lepszy zoom od kita:)