anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Doradźcie

profile.country.pl_PL.title
mapasja
Początkujący

Doradźcie

hejka hejka :c37
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować. :c3
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem.... :c18
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam :)
Doradźcie.

Pozdrawiam i z góry dzięki. :c20

123 ODPOW. 123
profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

mapasja napisał(a):

nie wiem, czemu taka jest opinia...

Włąściciele Mercedesów uważają, że Audi to szmelc, ci od Audi, że BMW to kupa złomu, zaś ci co jeżdżą BMW głoszą, że ani Audi, ani Mercedes do niczego się nie nadają :smileyhappy:
I czemu tak jest? :c31

------------------------------
fotoamator
kata-woj
Początkujący

mapasja niedawno i ja stanęłam przed takim wyborem ;)
najpierw poczytałam opinie w necie, potem poszłam do fotojokera i wzięłam alfy w ręce, 350 i 500 leżały najlepiej :thumbsup:
do wydania miałam taką samą kwotę ale wydałam mniej, koszt w sklepie, w którym dokonałam zakupu to 2.200 zł :thumbsup:
kupowałam w sklepie internetowym 500 + kit. teleobiektyw dokupię na wakacje ;)

p.s. wiedziałam, że to będzie alfa bo kompakcik sony sprawdził się znakomicie :thumbsup:
p.s.2. jeśli masz jakieś pytania dot. 500 pisz na PW :c20

profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Co do opinii o marce Sony:
- czy ta koleżanka zrobiła kiedykolwiek jakąkolwiek lustrzanką zdjęcie? Może to opinia kolegów którą powiela?
Nie bronię marki ale wkur... mnie taka gadka szczerze.

profile.country.pl_PL.title
mapasja
Początkujący

Tomek69N napisał(a):