Podziel się wrażeniami!
witam wszystkich ,
mam pytanko , mam a 450 od kilku dni , jest to moja pierwsza lustrzanka cyfrowa , podobno podejdą mi obiektywy minolty , tylko które AF MD MC jakie sa miedzy nimi różnice ? , czy potrzebuje jakichś przejściówek?
podobna sytuacja dotyczy lamp minolty ,
ale tu sony już podaje zgodność z funkcjami , natomiast co polecacie , z minolty do zastosowania w
z góry dziękuje i pozdrawiam
joo napisał(a):
podobno podejdą mi obiektywy minolty , tylko które AF MD MC jakie sa miedzy nimi różnice ? , czy potrzebuje jakichś przejściówek?
To jest pytanie rzeka. Dlaczego ? Bo to wszystko zależy jakiego obiektywu potrzebujesz!joo napisał(a):
natomiast co polecacie , z minolty do zastosowania w
dzieki za szybką odpowiedź
wiec zostajemy przy minolta AF, a co z lampami warto kupować minoltę czy raczej uzbierać na sony,
nie żyje ze zdjęć, jestem kowalem , a fotografią interesuje sie od smieny ,przez zenita , potem z 10 kompaktów a teraz 450\\
a jeszcze jedno ogniskowa od minolty 50 mm to ok 75 dla a450 , mnożnik 1,5 ?
joo napisał(a):
dzieki za szybką odpowiedź
wiec zostajemy przy minolta AF, a co z lampami warto kupować minoltę czy raczej uzbierać na sony,
Ogniskowa MAF 50, dalej bedzie wynosiła 50mm. Ale obraz na matrycy bedzie taki, jak byś do zenita zapiął właśnie 75mm. Czyli zmienia sie kąt widzenia (bo matryca jest mniejsza od klatki filmu 35mm), ale ogniskowa zostaje ta sama!joo napisał(a):
jeszcze jedno ogniskowa od minolty 50 mm to ok 75 dla a450 , mnożnik 1,5 ?
no toś teraz chłopu namieszał
TMiN napisał(a):
no toś teraz chłopu namieszał
nie no z fizyki byłem niezły więc daje radę
ale nie zmienia to faktu że jeszcze popytam bardziej doświadczonych kolegów
więc tak mam na oku kilka obiektywów MAF 28-80 i 28-100
takie ładne srebrne bardziej by mi leżał ten 28-100 bo mam w a450 kitowy 18-55
i by mi sie pokrywały ogniskowe , a miałbym też nieco lepsze zbliżenie natomiast szukam opinii