anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Doradźcie

profile.country.pl_PL.title
mapasja
Początkujący

Doradźcie

hejka hejka :c37
Dawno mnie nie było, ale piszę, bo chcę prosić o poradę.
Jestem na etapie poszukiwania lustrzanki i mam chęć na jej zakup.
Jednak nie mogę się zdecydować. :c3
Mam chętkę na ALFĘ 380. ale nie wiem.... :c18
jestem amatorką, ale chciałabym kupić coś porządnego, co pozwoli mi rozwinąć moje umiejętności i poszerzyć wiedzę. Jak już mam wydać tyle kasy to na coś lepsiejszego ( ale w ramach rozsądku oczywiście)...
Widzę, że tu się zagląda, dlatego tu pytam :)
Doradźcie.

Pozdrawiam i z góry dzięki. :c20

123 ODPOW. 123
wratislavian
Początkujący

Tadeusz napisał(a):

Ja w kwestii formalnej. Nie można mówić nawet potocznie, że sprzęgło to jest skrzynia biegów...

Tadeuszu zatem nie mogę również używać form "słoik" "szkiełko" "szkło" ? :)

poza tym często zaglądam w obiektyw od strony przedniej soczewki. świat wydaję się taki jak w telewizorze:)

Tomek69N napisał(a):

Cytat:
w fotografii wymiennej optyki nikt nie stosuje pojęcia krotności zooma. bo to tak na prawdę o obiektywie nic nie mówi. mało tego. najlepsze optycznie są obiektywy stałoogniskowe.

Chyba zapominasz Wrocławianie iż chodzi o to, że to będzie pierwsza lustrzanka po kompakcie a Ty zaczynasz z grubej rury o jakości optyki...

Tomku, a czy to nie jest bardzo istotne? jestem pewien, że mapasja pyta o to wszystko, właśnie po to, żeby robić lepsze zdjęcia.

Tomek69N napisał(a):

Konia z rzędem temu co w dzisiejszych czasach na sam początek wybrałby gołą 50-tkę plus korpus jak ja to zrobiłem.

z perspektywy czasu uważasz, że to był błąd?

profile.country.PL.title
Tomek69N
Poszukiwacz

Nie było wtedy zoom do Praktiki ale bardzo chciałem mieć obiektyw, który będzie uniwersalny. Były inne czasy. Napisałem to. Niektórzy profi też miewają w torbie spacerzoom.